טיפול בגלי רדיו

טיפול בגלי רדיו

פותח ע"י חברת סינרון קנדלה, ומציע דרך לא פולשנית לשפר מרקם העור במקרים של קמטים או בצלקות של אקנה, וגם למצק את העור הרפוי.

לעומת הטיפולים הקלאסיים בלייזר או פילינג עמוק. בשילוב של שתי האפליקציות באותו המכשיר גלי רדיו, סבליים וסאבלייטיב, ניתן לבצע טיפול להתחדשות העור עם זמן החלמה קצר של מספר שעות עד יומיים, המאפשר חזרה מהירה לשגרה.

SUBLIME

הסאבליים משתמש בקומבינציה ייחודית של אור אינפרה אדום וגלי רדיו ביפולרי הגורמים לחימום הדרמיס, עם סיכוי נמוך מאוד לתופעות לוואי, וללא זמן החלמה, ומאפשר שיפור בקמטים ומיצוק העור, דרך יצירת קולגן חדש וכיווץ סיבי הקולגן הישן.
סידרה של 5 טיפולים חודשיים מומלצת לקבלת תוצאות אופטימאליות, ולאחר מכן, מומלץ טיפול תחזוקתי כל חצי שנה. הטיפול מתאים לאזורים הרפויים של הפנים כולל מתחת לעיניים, אזור הגבות, וצידי האף.
סבליים אינו תחליף למתיחת פנים המסורתית, אבל הינה בהחלט אלטרנטיבה טיפולית מצויינת למטופלים שאינם מעוניינים  בכירורגיה פולשנית.
סבליים הינו טיפול מהיר ואפקטיבי לרפיון עור קל, מתאים לכל סוגי וגווני העור. הוא מתאים במיוחד למטופלים עסוקים שאינם מעוניינים בהוצאות,זמן החלמה, וסיכונים של הכירורגיה המסורתית.
סבליים משתלב מצויין עם טיפולים בחומרי מילוי ובוטוקס.

SUBLATIVE

הסבלייטיב ( או אי מטריקס) מספקת אנרגית גלי רדיו הגורמת לפציעות מבוקרות ללא דימום, ולאחר מכן תהליך הריפוי ישפר את מרקם העור ללא  גרימת נזק כפי שניתן לראות עם טיפולי לייזר.

סבלייטיב משפר קמטים וקמטותים, צלקות של אקנה, סימני מתיחה, ובכלל מרקם העור ,הטיפול בסבלייטיב מתאים לכל גווני העור.

זמן הטיפול כ- דקות 30 לפי האינדיקציות והשטח לטיפול.רצוי למרוח לפני הטיפול קרם אל-חש (שאפשר למרוח בבית). אחרי הטיפול, העור המטופל אדום ולעתים נפוח עם תחושת צריבה. זמן ההחלמה קצר, ממספר שעות עד יומיים, הרבה יותר קצר מאשר טיפולי לייזר או פילינג. .
מומלץ בין 3 עד 6 טיפולים חודשיים, כדי להגיע לתוצאות טובות, במקרה של טיפול בהזדקנות העור,מומלץ להמשיך טיפולי תחזוקתי כל חצי שנה.

צרו קשר

צרי עמי קשר באמצעות הטופס ואשמח לעזור גם לך

איך בוחרים את הטיפול המתאים?

אני מזמינה אותך לייעוץ ואבחון דרמטולוגי ויחד נוכל לבחור את הטיפול המתאים לך.

תחומי התמחות המרפאה

צלקות אקנה

צלקות אקנה

למידע נוסף

שומות ויבלות שפירות

שומות ויבלות שפירות

למידע נוסף

הזדקנות העור

הזדקנות העור

למידע נוסף

רפואת עור

רפואת עור

למידע נוסף